Pierwszym etapem naszej współpracy jest spotkanie wprowadzające (spotkanie może się odbyć jako wideo konferencja, bądź spotkanie na żywo) a także zebranie niezbędnej dokumentacji. Następnie eksperci Inventage analizują zebrane dane, tworząc schemat wdrożenia oszczędności, który jest następnie przedstawiany wraz z raportem.
W przypadku braku oszczędności, następuje koniec zadania. Natomiast w przeciwnym wypadku, omawiany jest szczegółowy plan wdrożenia, wraz z zebraniem pozostałej dokumentacji.
Ostatnim etapem jest wdrożenie zaleceń Inventage oraz uzyskanie oszczędności. Warto przy tym podkreślić, że Inventage stale wspiera i monitoruje przedsiębiorstwo przez cały okres trwania umowy. Inventage bierze pełną odpowiedzialność finansową, za wdrożone zalecenia, również po wygaśnięciu umowy partnerskiej.
Drodzy Klienci,
Sytuacja związana z wystąpieniem zagrożenia epidemiologicznego powoduje, że stajemy w obliczu nowej rzeczywistości biznesowej. Zapewnienie ciągłości działania, szukanie rozwiązań mających na celu stabilizację i bezpieczeństwo biznesowe stają się koniecznością.
Chcemy przejść przez ten czas wspólnie z naszymi Klientami. Nasi Eksperci będą wspierać Państwa w sytuacji wprowadzonych ograniczeń, proponując rozwiązania umożliwiające łatwiejsze przejście przez ten trudny okres.
Jednocześnie, w poczuciu odpowiedzialności o bezpieczeństwo i zdrowie naszych Klientów, Partnerów i Pracowników wdrożyliśmy niezbędne procedury bezpieczeństwa. Nasza Firma jest w pełni przygotowana technologicznie i organizacyjnie do pracy zdalnej, z zachowaniem najwyższych standardów. Jakość, terminowość i wsparcie dla naszych Klientów jest dla nas priorytetem.
Wierzymy, że wzajemne wsparcie, współpraca i utrzymanie aktywności gospodarczej pozwoli nam wyjść z tego doświadczenia silniejszymi.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!