06/01/2014
Pomysłodawcy akcji nie zgadzają się z założeniem, że darmowe praktyki to konieczny etap w rozwoju zawodowym. Zwracają uwagę na to, że niektórzy pracodawcy traktują stażystów jak rezerwuar bezpłatnej siły roboczej, którą można co kilka miesięcy wymienić.
Jednocześnie wiele praktyk nie uczy młodego absolwenta niczego. Wśród obowiązków można znaleźć takie czynności jak parzenie kawy, kserowanie dokumentów czy odbieranie lunchu dla przełożonego w pobliskiej restauracji.
Akcja “Nie robię tego za darmo” chce promować firmy etyczne biznesowo, pozwalające na zdobywanie prawdziwych doświadczeń, rozwijanie się i zarabianie przy tym pieniędzy — wszystko to wynika z założenia, że pracownik (nawet ten młody) to najlepsza inwestycja.
Prezentowane przez twórców pomysły są w pełni zgodne z DNA Inventage — dlatego też zdecydowaliśmy się zostać partnerem akcji “Nie robię tego za darmo”. Znaleźliśmy się w świetnym towarzystwie — razem z takimi firmami jak mBank, Jysk, NaviExpert czy agencją B2Internet.