Co możemy zagwarantować?

1ANALIZA KOSZTÓW
Przeprowadzimy audyt kosztów zakupowych, wskazując propozycje ich optymalizacji.
2KONSTRUKTYWNE NEGOCJACJE
Pomagamy zachować dobre relacja z aktualnymi partnerami i nawiązać korzystne w nowymi.
3DOSKONALENIE PROCESÓW
Optymalizujemy łańcuch dostaw i procesy zakupowe całego przedsiębiorstwa.

Zaufali nam

Bakoma

bakoma

Pragniemy zaznaczyć, że w celu ulepszenia wyniku finansowego Spółki Bakoma w kolejnych latach, otrzymaliśmy również rekomendacje i zalecenie dotyczące wykorzystania przekazanej nam wiedzy w przyszłości.

damian

Dokonana analiza pozwoliła na zidentyfikowanie istotnych oszczędności w obrębie składki na ubezpieczenie wypadkowe w naszym przedsiębiorstwie. (...) Z pełnym przekonaniem udzielamy referencji dla firmy INVENTAGE POLSKA Sp. z o.o., jako solidnego partnera w zakresie usług optymalizacji kosztów.

Grupa Azoty Police

Grupa Azoty Police

Pragniemy zaznaczyć, iż jesteśmy drugą Spółką z Grupy Azoty, w której Inventage Polska przeprowadziła analizę składki wypadkowej, toteż w miejscu tym chcielibyśmy również podkreślić, że Spółka ta jest godnym polecenia Partnerem.

Dyrektor działu

Tomasz Pijanka

Dyrektor Finansowy i Administracyjny

+48 602 579 003

Inventage - koszty zakupowe

Co nas wyróżnia?

Trzy największe zalety Inventage zdaniem ponad 1000 klientów, dla których zrealizowaliśmy projekty, to:

  1. Zachowanie stabilności i bezpieczeństwa, o które dbamy w perspektywie krótko i długoterminowej;
  2. Wysokie wyniki oszczędności — dla naszych klientów zaoszczędziliśmy łącznie ponad 240 mln zł, w ponad 1100 wdrożeniach;
  3. Zaangażowanie i szybkość, które pozwalają maksymalnie odciążyć klienta z obowiązków podczas realizacji projektu.

Dlaczego warto nas wybrać?

Efektywność kosztów i procesów zakupowych ma istotny wpływ na wydajność operacyjnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Nasze doświadczenie pokazuje, że wiele firm posiada duży nieuwolniony potencjał oszczędności w obszarze zakupów.

Mottem działalności Inventage jest zwiększanie zysku i bezpieczeństwa firm. Te dwa elementy przyświecają nam także podczas doskonalenia kosztów i procesów zakupowych. Nieocenionym wsparciem podczas realizacji tych działań są kompetencje naszych Ekspertów z obszarów ZUS, podatków i prawa. Dzięki nim potrafimy planować zmiany, które zwiększają konkurencyjność firm wieloaspektowo.

Cena realizacji projektu jest wynagrodzeniem liczonym procentowo od wygenerowanych oszczędności, w przypadku gdy potencjału do oszczędności nie znajdziemy, koszt nie występuje.

Bezpłatna analiza 

Zostaw dane, skontaktujemy się z Tobą:

wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Inventage Sp z.o.o. do celów marketingowych oraz akceptuję zasady polityki prywatności wraz z informacjami prawnymi

Informacje prawne
Polityka prywatności

Główne obszary działalności

Badanie opłacalności zakupu i produkcji

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Badanie rynku dostawców

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Relacje z dostawcami

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Optymalizacja umów

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Analiza i wdrożenie systemu zarządzania zakupami

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Negocjowanie kontraktów

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Strategie zakupowe

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Procesy i procedury zakupowe

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Ocena funkcji zakupowej

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Obsługa procesów przetargowych

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Zarządzanie łańcuchem dostaw

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Narzędzia i raporty zakupowe

Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum. Lorem ipsum.

Aktualności

Opodatkowanie VAT od sprzedaży toreb na zakupy z tworzyw sztucznych

Pod koniec ubiegłego roku na stronach Ministerstwa Finansów pojawił się komunikat odnośnie do wprowadzenia z początkiem 2018 r. opłaty recyklingowej od lekkich toreb z tworzywa sztucznego na zakupy, które dotąd przeważnie były bez...

więcej...

zdjęcie do artykułu Tak odniesiesz sukces w sezonowym biznesie

Tak odniesiesz sukces w sezonowym biznesie

Prowadzenie biznesu sezonowego wymaga od przedsiębiorcy najwyższego stopnia mobilizacji. W krótkim okresie trzeba bowiem zrealizować strategię często niemniej złożoną niż roczne plany niektórych firm. Zajmując się od ponad 30 lat ...

więcej...

artykuł pt. koszty wypadków przy pracy

Koszty wypadków przy pracy - Koszt pracodawcy, poszkodowanego i całego społeczeństwa

28 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy. Obchody tego dnia miały na celu zwrócenie uwagi na aspekty związane z bezpiecznymi warunkami środowiska pracy. Tym samym, Główny Urząd Statystyczny podsumo...

więcej...